Τετάρτη 6 Απριλίου 2011

Addendum

Ηρθεν ο μάστρε μάστρος μου και με έκανε τσακκωτό να μπλογκάρω ως τσεκουλαδούρα.... Τί να πω και γω, του εξήγησα την ανάγκη μου για έκφραση.

Όπως για παράδειγμα η γνωστή μου συνάδελφος η οποία εκφράζεται με το ρουχισμό...Όχι πως τα καταφέρνει δηλαδής (ναι το καφέ και το κόκκινο ΔΕΝ πάνε μαζί Ο,ΤΙ και να τους/μου κάνεις).(και ΟΧΙ κούκλα μου το 'Η' της γνωστής μάρκας δεν σημαίνει Hondos αλλά Hermes - the H is silent dear...)

Όπως για παράδειγμα τα τόοοοοοοοοσα ταλέντα που έχει η Κύπρος μας και πρέπει ΟΛΟΙ να γίνουν Βίσσυ/Ρουβάς. Την τουαλέτα μου που βούλωσε, ποιός θα μου την ξεβουλώσει ρε? Ο Γερολυμάτος ή η Δούκισσα???

Όπως για παράδειγμα η κόρη μου ετών 3 η οποία εκφράζεται με πλαστισίνες, ζουζούνια και τραμπολίνο. No comment, διότι αϊ λοβ και είναι απλά adorable...

Έτσι τζιαι γιώ!

Ο μάστρεμάστρος βρήκε ωραία την ιδέα και θα με κάνει Add μου είπε...We see boss...Thanks Boss...

Telospanton, πάω gym γιατί βιάζομαι και με περιμένει και η κοράσα σπίτι (αν δεν διαβάσουμε παραμύθι αγκαλιά δεν έχει νάνι, ούτε για κείνη ούτε για μένα)

Later

Δεν υπάρχουν σχόλια: