Τετάρτη 6 Απριλίου 2011

Γιατί ...σιορ....τσεκουλαδουρα ?

Ναι είναι ακόμα ένα blog και είμαι σίγουρος ότι θα σας αρέσει.
Πάντα ο νέος είναι ωραίος. Ναι ο παλιός είναι αλλιώς, αλλά αν δεν είχαμε νέους πως θα προχωρούσαμε. Θα ήμασταν όλοι παλιοί και αλλιώς….
Anywayz, είμαι η γνωστή σας τσεκουλαδούρα. Στα καλαμαρίστικα σοβατεπί στα εγγλέζικα skirting (ευτυχώς που ο φίλος μου το κτιστούιν είπεν μου τες μεταφράσεις). Γιατί όμως τσεκουλαδούρα?
Καταρχήν υπάρχει παντού! Εκτός από τα μπάνια! Σοβαρά! Την επόμενη φορά που θα είστε σε χέστρα προσέξτε το… Και δεν είναι επειδή σας γέλασε ο εργολάβος, ή το design το έκανε ο γνωστός αρχιτέκτονας που δεν του αρέσουν οι τσεκουλαδούρες (ρισπεκτ). Είναι επειδή δεν χρειάζεται στα μπάνια.
Και γιατί χρειάζεται μου λέει ο ρισπέκτ? Επειδή, οπουδήποτε αλλού θα κτυπούσαμε πάνω σε τοίχους. Επειδή διαμορφώνει  ομαλή διαφοροποίηση από το πάτωμα στον τοίχο χωρίς να διακόπτεται η ομαλή ενέργεια και vibe σε ένα χώρο (feng sui βαθμός 10 – ώχχω ώχχω) . Και τέλος, επειδή ομορφαίνει και απλουστεύει την ζωή μας (όχι μόνο BIC).
Αλλά γιατί εγώ – σόρυ – εγιώ να μπλογκάρω με όνομα κτιστικό? Γιατί , φίλοι μου, η τσεκουλαδούρα είναι παντού, είτε το θέλουμε είτε όχι. Έτσι και εγώ είτε σας αρέσκω είτε όχι, εδώ θα είμαι bitchinaway. Επειδή εβαρέθηκα να διούν πάνω μου ούλλοι οι αχάπαροι (όπως και στη τσεκουλαδούρα), και επειδή απλά θα υπάρχω και θα τα λέω (όπως και η τσεκουλαδούρα απλά υπάρχει και τα λέει).
Η έκφραση μου θα είναι πλούσια – αυτό θα είναι σίγουρο. Θα υπάρχουν όμως οι εξής κατηγορίες:
Κατηγορία Ούφφου: εδώ απλώς αναλύω αυτά που σε κάνουν να πεις ούφφου… Κάτι στον ίδιο τόνο όπως η megaσταρ μας αναφωνούσε Παιδκιάααααα βουρά με ο χώρκατοοοοος….. (και μετά η copy cat wannabe μας είπε Μπάααααμπηηηηη….) Ε! ¨Έτσι και εγώ θέλω να αναφωνώ OYΦΦΟΥ!
Κατηγορία Να Λόλα Ένα Τόπι: αυτό είναι όπως λέμε food for thought.
A, πριν ξεχάσω – θα υπάρχουν αγγλικά, πολλά αγγλικά. Και  θα εκφραστώ και τοποθετηθώ επί του θέματος συντόμως.

So lay back and relax, I’m here to take you on a bananian trip like never B4!
Later
XXXOOO

Και επίσης: παρακαλούνται όσοι είναι πιστοί στα λαογραφικά ήθη και έθιμα αυτού του τόπου, and may our blood become avlantzin να πάνε να .... διότι στενόμυαλους πωρωμένους, μυξιασμένους κομπλεξικούς δεν τους χρειάζομαι. Έχω την γειτόνισσα μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια: