Τετάρτη 18 Μαΐου 2011

Βουλευτικές το ανα-γνωσμαν.

Εξηγήστε μου σας παρακαλώ:
Σε λιγότερο από μια βδομάδα θα έχουμε εκλογές. Εκεί θα δούμε εάν εκείνα τα βλέμματα που είναι στραμμένα στα κατεχόμενα εδάφη μας και οι ευσεβείς πόθοι για ισότητα, αλληλεγγύη, αγάπη, στήριξη, και άλλα προεκλογικά ουσιαστικά, θα φέρουν αποτέλεσμα.
Εγώ άλλη απορία έχω.
Θα φύγουν από τα billboards οι επαγγελματικές πόζες, τα ανέμελα μαλλιά στον αέρα, το κάστρο της Κερύνιας, οι δασκάλες, οι ηθοποιοί κτλ σωστά? Διότι έχουν ολοκληρώσει το σκοπό τους. Είτε έχουν δουλέψει στο υποσυνείδητο του κάθε μέσου Κύπριου (και τα μυαλά στα κάγκελα) και έχουν βγάλει τους εικονιζόμενους βουλευτές, είτε έχουν απλά φάει τα λεφτά των εικονιζόμενων που νόμιζαν ότι λίγο make up, λίγο marketing campaign, και ένα shopping excursion για καλά ρούχα στον Timinis Stores, θα τους εξασφάλιζε μια θέση στη βουλή.
Στη θέση αυτών των διαφημίσεων στα billboards …. τι θα βάλουν?
Μήπως θα βάλουν κάνα ευχαριστώ αυτοί που θα βγουν? Ή κανένα χέσε μέσα αυτοί που δεν βγήκαν?
Τελικά η μόνη ένεση που χρειαζόμαστε στην οικονομία είναι εκλογές! Ευτυχώς έρχονται και οι Δημοτικές, γιατί οι διαφημιστικές θα είχαν σοβαρό cash flow issue. Λέμε τώρα...

Υ.Γ. Η συγγραφή του παρόντος κειμένου διακόπηκε 2 φορές:
  1. Την πρώτη φορά τηλεφώνημα από γραφείο Χ’ υποψήφιου βουλευτή για να με ενημερώσει η εξ Ελλάδος τηλεφωνήτρια (με την απίστευτη γρηγοράδα στην ομιλία, αποτέλεσμα των Didacta Distant Learning), ότι θα βρίσκεται στο τάδε σημείο ο Κος Ντάχτιριντι και θα χαρεί να με δεi (σημ. τον Χ’ δεν τον ξέρω ούτε εγώ, αλλά ούτε και η μάνα του).
  2. Τη δεύτερη φορά, η μη ελληνόφων τηλεφωνήτρια (βλέπε eastern block) του Ψ’ υποψηφίου βουλευτή να με ενημερώσει (με την απίστευτη αργή eastern block προφορά που θα ζήλευε κάθε γύφτοπούλα που πουλά σι-ντι κοπιες της Πίτσας Παπαδοπούλου από το Datsun του παππού της σε κάθε πανάϋρο στις φοινικούδες) ότι ο Κος Ντιριντάχτα θεωρεί τη ψήφο μου πολύ σημαντική. (σημ. τον Ψ’ δεν τον ξέρω ούτε εγώ, ούτε η μάνα του, ούτε και η eastern-block-wannabe-giftogirl τηλεφωνήτρια).
Φταίω που νιώθω ηλίθιος? Οϊ πέτε μου!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια: